Accepterad Jonteorn | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonteorn

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Användarnamn: Jonteorn

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 300 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Läste att autoexperten behövde ha en chef och kände att jag är precis den som söks. Jag har ett stort intresse för bilar och allt som har med det att göra. Att bli chefen på autoexperten skulle betyda väldigt mycket för mig och min karaktär. Det finns mycket med detta jobb som jag tycker är kul och underhållande. Jag brinner för att hjälpa folk med sina fordon och att se deras glada miner när deras bilar går mycket bättre är väldigt kul. Det är också ett mycket roligt sätt att träffa nytt folk i staden. Det är många som vill få motorn uppskruvad och det är kul att träffa alla olika slags människor. Speciellt om de har samma intressen för motor som jag!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag tidigare jobbat på autoexperten för några månader sedan på just denna servern faktiskt. Jag var anställd där av min chef som tyckte att jag skötte jobbet galant. Jag lärde mig fort vad varje del gör och kostar. Det var även några kunder som kom in en dag och sa att jag skötte jobbet mycket smidigt utan krångel. De hade tydligen inte fått rätt delar innan. Jag har även jobbat på vianor vilket är lite liknande, fast mer styling då. Det var också ett väldigt lärorikt och roligt jobb. Arbetade inte där särskilt länge dock.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Quan Chee-waa. Han kommer från kina och är även några andra vänner med sig ifrån kina hit. Han är uppväxt i kina men flyttade till ett nytt land och ny stad för att hitta nya jobbmöjligheter och nya möjligheter till ett nytt och bättre liv. I kina jobbade han som en bilmekaniker hos sin pappas företag men kände att han inte ville bo kvar. Han är oftast snäll men har ett temperament som kan hetta till om någon går honom på nerverna. Han försöker alltid att lösa konflikter utan våld och oftast går det ganska bra faktiskt. Quan vill bara skaffa nya vänner och lära känna folket i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag efter kl 16 ungefär. På helger mycket mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut. Chef jobbet är inget man måste ha för att ha kul på en server. Men eftersom det behövdes en ny chef kände jag att jag var rätt person till det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Jag tycker att du ska utveckla svaren på varför och erfarenheter, annars var den bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka