Accepterad Jonteorn | Ban överklagan [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonteorn

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Användarnamn: Jonteorn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jonteorn/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Greger

Vad är din discord tagg? Jonteorn#7265

Vem var det som bannade dig? Gubben

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att Gubben såg något som han anser vara powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett drogställe och märker att det kommer folk dit. Jag och mina polare gör allt vi kan för att komma därifrån då dem skjuter mot oss. På vägen därifrån träffar jag en sten ganska hårt. Jag försöker RPa på det genom att stå still lite och svänga fram och tillbaka. På så sätt visa att jag fick problem. Eftersom jag stannade kom dem andra ikapp mig och tvingade mig hoppa in i bilen. Jag följde med dem och de tog mig till en bensinmack där de rånade mig på allt jag hade på mig. När dem var färdiga åkte dem iväg och jag blev då avstängd för powergaming. Video finns sparat på detta om det behövs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig var den väl inte. Jag krockade i en sten, men jag försökte ändå RPa på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för att jag snodde en bil på en green zone. Jag var då ny på servern och visste inte att det var en green zone just där. Jag har nu lärt mig vart alla green zones är vilken gör att det misstaget inte kommer upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna RPa ännu mer på att jag krockade. T.ex. om det är en väldigt hård krasch ska jag stå stilla en bra stund eller till och med hoppa ut och "svimma". Jag borde ta mer hänsyn till att krockar kan vara väldigt kraftfulla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer se till att lära mig mer om powergaming och RPa mer på om jag krockar eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka