Jonteorn | Ansökan till Support [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonteorn

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Användarnamn: Jonteorn

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonteorn#7265

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När som helst förutom när jag pluggar. Annars varje dag.

Berätta om dig själv Motiverad individ med önskan om att att hjälpa folk. Jag anser mig själv som opartisk när jag ska hjälpa folk med olika åsikter.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa folk som hamnat i trubbel på servern. Lyssna på vad de har och säga och sedan ta beslut utifrån det.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 3-4 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Eftersom detta är en server som jag har lärt känna väl under tiden jag spelat. Jag känner nu att det är dags för mig att även hjälpa andra här och inte bara spela. Även ett sätt för mig att ge tillbaka för den hjälpen jag har fått innan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att vara opartisk i frågor och se till att alla som frågar om hjälp får den bästa möjliga utkomsten så att alla blir så nöjda det går.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit delägare i en server men inte gjort mycket med support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte mycket.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja. Jag har lätt att anpassa mig och lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server just nu då jag inte anser att det finns så många bra servrar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är trevlig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka