Nekad jontemyra | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontemyra

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129586831/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:84660551

Vad är din discord tagg? jontekid#4741

Vem var det som bannade dig? Det står inget namn, grov powergaming

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming, drar från scenario genom att köra en rs6 rätt upp i ett berg ~goggle

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att personen som rapporterade in mig inte riktigt förstod hur jag hade kommit till den punkten på berget och därmed ansåg att jag hade gjort något som man inte skulle kunna göra i verkligheten. Det personen i fråga inte heller hade koll på att jag åkte på en stig hela vägen upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrivit ovan så var jag uppe på ett berg och från berget så kollade jag ner på två stycken nere i en farm. Jag själv anser inte att jag gjorde något man inte hade kunnat göra i den verkliga världen men personerna nedan kanske upplevde det annorlunda. Att åka med en Audi RS6 offroad är inte overkligt i sig, det är ovanligt men absolut inte overkligt. Jag åkte dessutom på en stig och inte över träd och stenar, jag som ägare har koll på vad som kan ske och att bilen kan bli lite skadad och den risken var jag redo att ta, bilen är bara ett materialistiskt ting som går att laga/byta ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt vad jag har förstått nu så var det jag som gjorde fel trots att man kan ha delade meningar om just det. Jag förstår nu varför jag fick bannen men anser som sagt att det är subjektivt som ny på hela RP-grejen. Eftersom jag inte gjorde något overkligt så trodde jag verkligen att man fick åka där, på sin egen risk. Just powergamingdelen kan ses som ej korrekt pga att jag inte gjorde något utomjordligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban va när jag va helt ny och försökte lära mig hur man skrev i någon typ av OOC chatt för att lära mig hur man gör saker på servern, jag råkade skriva i fel chatt och vart bannad och lika snabbt unbannad för det vilket uppskattades.

Den andra bannen va 30 min lång jag va under pistolhot och sprang till min bil för att åka därifrån, jag trodde det var ett sätt att värna om sitt liv men enligt era regler var det ett felaktigt beteende som ej kommer ske igen.

Jag har lärt mig efter båda gångerna och därför inte upprepat de sakerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har nu förstått att man inte får framföra bilen på ställen där man kan skada bilen bara av att vara där, trots att man kör försiktigt. jag skulle därför inte ha varit kvar på platsen och istället åkt in till stan för att snacka med folk och ha det gott bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig efter min ban, dels att man inte får framföra bilen på ett sådant sätt, att det hade vart bättre att åka på vägen, t ex till stan.

Det är lärorikt att få tillsägelser men jag tycker att 5 dagar för en sådan förseelse inte är helt korrekt. Jag vill lära mig nya saker hela tiden för att bli bättre på RP och på så sätt kunna göra servern bättre.

Jag har hittills tyckt att det har varit superkul att spela på servern. Hoppas detta kan får er att ändra er och förstå att jag inte vill skada servern på något sätt, jag vill som sagt bli bättre och lära mig att göra detta på rätt sätt, Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka