Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198149992723/
Ditt Hex-ID: 11000010b4f0113
Vad är din discord tagg? jonteborg#2471
Vem var det som bannade dig? Chewie
Hur lång tid var din ban? 5 dar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Chewie. Återstår: 4 dagar 8 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va dum i huvudet och provade mitt jaktvapen i luften
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare crasha nära jakt stället och vi behövde gå till det och jag ville prova mitt gevär så jag sköt up i luften och jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel och jag vill få en till chans. jag trodde att man fick sjuta i luften om ingen var nära de gör ju personer hela tiden.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft ban FÖRUT
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara inte sjuta vapen i luften
Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte ska sjuta i luften
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010b4f0113
Vad är din discord tagg? jonteborg#2471
Vem var det som bannade dig? Chewie
Hur lång tid var din ban? 5 dar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Chewie. Återstår: 4 dagar 8 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va dum i huvudet och provade mitt jaktvapen i luften
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare crasha nära jakt stället och vi behövde gå till det och jag ville prova mitt gevär så jag sköt up i luften och jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel och jag vill få en till chans. jag trodde att man fick sjuta i luften om ingen var nära de gör ju personer hela tiden.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft ban FÖRUT
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara inte sjuta vapen i luften
Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte ska sjuta i luften
Har du läst våra regler? Ja