Nekad jontebonte57 | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontebonte57

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? .realknife

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Ohlsson 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll trevlig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jonathan Ohlsson han är 22 år gammal han har haft en väldigt svår uppväxt då hans mamma gick bort när han var 5 år gammal hans pappa var väldigt ledsen men hans pappa kunde gömma det genom att vara i garaget och mecka med bilar medans Jonathan var inne på sitt rum och var ledsen sen när en dag så frågade Jonathans pappa om han ville följa med till garaget och Jonathan sa ja då han inte hade nått och göra sen dess så har Jonathan tyckt det har varit kul och vart där hela tiden efter skola och på helgerna men sen så kom det en dag som det kom några grabbar till Jonathan och så frågade de Jonathan om han ville tjäna enkla pengar Jonathan sa ja då han vet att de har det svårt ekonomiskt och därför sa han ja sen så gav han de några saker och så började han sälja och hålla saker tillslut så blev det så grovt att de gav han vapen han skulle hålla men sen när Jonathan blev 19 så hamnade han i fängelse för vapenbrott och narkotika och nu är han fri och vill jobba på mekonomen och därför valde han att vilja bli medborgare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att kunna bidra med hög rp nivå och det kommer jag att göra genom att skapa roliga scenarion för både mig och motparten skull samt så kommer jag att kunna höja serverns rp genom att om jag ser nån göra ett regel brott så kommer jag att antingen skriva report eller så kommer jag att hoppa support med ett klipp såklart och senare kommer staffsen få göra sitt samt så kommer jag att kunna bidra med en skön jobb rp som medborgare vilket är viktigt om det ska vara verklighets troget

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motparten det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv utan man sak tänka på motparten så ett t.ex jag åker fast polisen tar mig och jag tycker det är tråkigt men jag märker att motparten tycker att det är kul då kommer jag att försöka göra mitt bästa för att motparten ska fortsätta ha ett roligt scenario så detta innebär att man inte ska vara egoistisk utan att man ska tänka på motparten för det kommer att höja serverns rp mycket samt så kommer det att göra att servern kommer växa på ett positivt sätt vilket är bra för serverns rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag rpade inte på mina skador men jag lärde mig utav det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm man skjuter nån utan anledning vdm man använder sin bil som ett vapen samt social rp man ska prata sig fram istället för att skjuta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka