Nekad jontebeatz | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,274
Reaction score
31
Ange ditt födelsedatum: 16 Augusti 1998

Vad heter du på discord? JS#1348

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 70+

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag 6-10 timmar dagligen.

Vad heter du? Jonathan Söderström

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag. Har alla märken gällande detta ämnet.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom jag tycker att denna staden har ökat i kriminalitet och vill vara med i stadens utveckling mot att bekämpa det kriminella. I min släkt är alla ordningsvakter eller poliser så det går i mitt blod detta.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att respektera alla oavsett var personen har gjort. Det spelar ingen roll om det är en skyldig person eller en oskyldig person, alla är mänskliga och kräver respekt. Det som är viktigt är att fälla personer som har gjort fel och att dom får sitt straff samt att skydda folket i våran stad och göra våran stad säkrare.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisen har stor roll, allt ifrån skydda djur till bekämpa brottsligheten och göra staden säkrare för alla invånare men detta krävs mycket ansvar och respekt för allmänheten. Man får följa lagen och se till att allt går rätt till. Polisen ska vara vänlig och snäll och inte ta i hårdhandskarna ifall det ej behövs.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, i staden jag bodde i innan var jag både ordningsvakt och polis men var tvungen och flytta så har all erfarenhet som krävs för detta jobb.

Hur är du som person? Jag är väldigt trevlig, rolig och respekterar lagen och gör allt på rätt sätt och hanterar varje fall och situationer på rätt sätt.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är en vanlig invånare som vill göra staden till en bättre plats och skydda dom oskyldiga mot att bli rånad eller bestulen eller något annat olagligt som kan hända oskyldiga personer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka