Accepterad jontebeatz | Medlem ansökning [Didrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,278
Reaction score
31
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198148477319/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Söderström

Vad är ditt discord namn? JS#1348

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Jonathan Söderström här och är en kille på 23 år gammal och kommer ifrån Göteborg från skild familj och har alltid haft det lite si sådär både ekonomiskt och med vänner men nu är det dags att vända på det. Jag är nyinflyttad i stan och jobbar på Postnord för att få en inkomst där jag sedan vill byta jobb och jobba som polis. Mina intressen är att få jobba som polis eller ordningsvakt och förbättra samhället mot dom kriminella och göra allas liv bättre och mer gott ställt. Karaktären är ganska känslosam men har ett gott och varmt hjärta fast han kanske inte visar det så ofta, annars är han roligt och lättsam. Karaktären gillar att kolla film när han inte jobbar eller ute och tar några öl med sina vänner eller själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hade viljat bli medlem i Unive eftersom Unive är den bästa RP servern jag har spelet på och dem flesta andra tycker jag inte är så bra och som sagt på Unive trivs jag väldigt bra på. Vad jag hade gjort om jag blev medlem är bli polis eller ordningsvakt hade jag viljat jobba som eftersom det är mitt drömjobb och vill inte stanna kvar på postnord länge till. Jag gillar att gå ifrån verkligheten och sätta mig vid datorn och bli en helt annan person. Mycket som har hänt i mitt liv och just därför känns det skönt och ” springa ifrån verkligheten” bara om det är 2 timmar om dagen så hade jag mått bättre av det. Unive community verkar väldigt öppen och roligt och väldigt sköna folk på eran server så hade passat perfekt in där och alla lever verkligen in till sin roll. Jag hade med 110% levt in i min roll och det jag hade jobbat med i eran server. Jag hade bidragit med, vänskap, öppenhet, bra och verklig rollspel. Jag spelar GTA5 6-12 timmar om dagen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag började spela Unive nyligen och har redan fastnat för hur ni spelar RP, alla lever verkligen in i sin roll och lever upp till förväntningarna som man ska ha för en rp server. Ett stort plus är att det är en väldigt stor svensk grupp och det är alltid folk online man kan spela med. Det är det jag älskar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via har sökt i Fivem ang svenska servrar så kom eran upp först och från Cosmo.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål jag har är att ta detta rp seriöst men ändå samtidigt att vi alla kan ha roligt medans vi spelar tillsammans och kör all-in på det man gör och vi alla lever in och jag i rollspelet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bygga mig uppåt i karriären som polis, vill skaffa nya vänner, ha allmänt kul och trevlig stund där man kan få vara en annan person och köra ett väldigt bra rollspel och att göra väldigt många roliga minnen tillsammans.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har endast spelat Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka