Inaktuell jontebeatz | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,275
Reaction score
31
Typ av förslag: Annat

Berätta om ditt förslag 1. Försöka fixa dsync på något sätt.
2. Göra om faktura systemet då många får böter från polisen / Securitas utan ens betala dom. T ex du har 3 dagar på dig att betala fakturan och om du ej har pengar så har du då 3 dagar på dig att spara ihop dom, har man ej pengar dras fakturan och du ligger isf minus på ditt konto. Detta skulle göra så alla företag får in pengar oavsett och system kan rulla på lite bättre. Blir man felfakturerad så kan man överklaga osv

På vilket sätt är det en förbättring? Ofta när jag åker bil osv så är det alltid dsync fast jag har bra internet hemma och datorn så har inget med det o göra. Ofta så krockar jag eller ser bilar / personer framför dsynca rejält och detta är riktigt störande.
Ang faktura systemet så skulle detta förbättra genom att företagen får in pengar och allt kan bli mer realistiskt. Många betalar ej fakturor dom har fått och vissa betalar alla dom får så det skulle också göra allt jämt mellan varandra.

Länkar och annat material som visar förslaget: Nej

+rep på faktura systemet men dsync är svår att fixa då måste server datorn kosta typ 30-40k

+rep men vissa skickar fakturor som inte ens stämer och som står typ på 1miljon

Tillbaka