Nekad jontebeatz | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Icke Medlem
Meddelanden
2,361
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198148477319/

Ditt Hex-ID: 11000010b37e187

Vad är din discord tagg? ZevenDot3#1348

Vem var det som bannade dig? Kerstin

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Metagaming ~kerstin. Återstår: 2 dagar 23 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte då jag inte själv uppfattade vad jag gjorde fel. Har fått förklarat för mig vad dom gick på men jag visste absolut inte att meta ingick i det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen var mitt i ett Scenario med sons of anarchy och Securitas. Det började med att sons of anarchy medlemmar var utanför Securitas och stod o hetsade med Securitas och jag och några andra poliskollegor var på plats. Mc-gänget hadå då på sig västarna och efter ett tag lämnade dom platsen ungefär. Dom körde iväg med en truck (ford) mörkblå tror jag i färg och körde ner en bit från gatan men jag kunde fortfarande se dom från platsen jag stod på vid Securitas och plötsligt så åker dom emot oss igen och kidnappade mig som polis (Trodde Philip hade sagt detta ej är tillåtet) och Securitas biträdande chef. Jag och min kollega Martin uppfattade att dom hade västarna på sig då allt gick så snabbt och dom använde samma bil samma kläder osv . Detta är något min karaktär som polis kommer ihåg och uppfattar så förstår ej hur det kan gå som meta. Min karaktär såg hela tiden från o med dom åkte från Securitas till en bit ner på gatan samt tillbaka och kidnappar oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktigt då jag absolut inte uppfattade detta som meta och allt gick så himla snabbt och det var inte bara jag som uppfattade det som dom hade västar på sig utan det var alla på plats när det hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ban då ena gången min push to talk knapp fastande så råkade prata ooc och andra gången var jag helt ny på servern och råkade prata ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer uppmärksam och tagit in vad som verkligen hände men detta scenario hade pågått i ett dygn och är trött så lätt att jag kan ha blandat ihop men det ber jag så mycket om ursäkt om och ifall någon hade kunnat berätta för mig via support först att detta gick som meta hade jag kunnat göra det annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag det. Lär mig nya saker varje dag när jag spelar här då jag är aktiv spelare varje dag som sagt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka