Nekad Jonte_SM | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058704456/

Ditt Hex-ID: 11000014178d848

Vad är din discord tagg? Jonte_SM#2655

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Klackesko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klakasko bannad användare: .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte 100% på just varför jag blev bannad. För jag fick ingen anledning till min bann. Jag tycker även att det är skumt att jag blir bannad när ajg inte har några roller i Unive Discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och chilla lite sen tittar jag lite på dc sen märkte jhag att jag vart bannad från dcn så jag går och hittar en invite länk och försöker joina genom den men då stod det att jkag var bannad. Jag hade även sagt till staffen Kevve att dra in alla mina roler på Unive DCN och det genomförde han men givigtvis så betydde inte det speciellt mycket har även tatt och hittat bevis att han drog in dem https://imgur.com/a/30x4VJ6. På den bilden går vi med på att dem ska bli indragna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kunde ju lämnat dcn för jag hade bytt server men det trodde inte riktigt jag att jag behövde det men visst så skulle jag gjort det och det ångrar jag så hemskt mycket nu. Jag var med Uunive/Multistaden över 1 år och hade varit loyal varje dag. Jag tror även att jag livestreamade på twtich när bannen kom men inte 100% säker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem flesta är fråååån länge sen som t.ex suntförnuft eller powergaming. Men har fått några för några mnånader sen men dem var felaktiga och försvann snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja lämnat discorden och kopplat bort mig från unive helt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Om man byter server så ska man läman sin gamla serfvfer till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka