Antagen Jonte_SM | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Ditt discordnamn: JonteSM

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff eftersom jag är en otrolig erfaren unive spelare med bra historik. Rollspel är inte så värst kul just nu, tycker rp nivån måste höjas otroligt just nu för att den ska blirolig igen. Jag har ett digital jobb varje dag i veckan från 18-24:00 så under den tiden kan jag även staffa. Man är även bland de mognare inom unive. Tycker även man måste ha lite mer för sig om dagarna, blir mycket stilla sittande just nu. Det som gör mig unik är min brinnande passion för att vara staff och göra en skillnad. Jag tycker jag passar även extremt bra som staff med tanke på min erfarenhet på server. Jag har även extremt bra disciplin och det krävs på en seriös fivem server som Unive. Jag tar alltid staff på högsta nivån av seriöst då det är viktigt för att vara en bra staff medlem. Man måste även kunna samarbeta det är också extremt viktigt för man ska passa in och kunna växa och inte vara fast som support. Jag har erfarenhet inom alla områden i rpn så som Krim o laglig så jag vet hur saker går till och de grundläggande regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu så tycker jag de som är lite tråkigare är krim rpn i vissa sammanhang men även polis rpn. Men en som alltid finns är lallare. Sedan svars tiden på reports/helps är även väldigt slö ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man måste specca mer, sedan ta reports behövs också i högre tempo. Det kan ibland dröja otroligt långt tid innan man får svar, det är så mycket som hinner hända under den tiden. Man måste samarbeta mycket göra det tydligt vem som gör vad.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara profesionell inom sin staff roll är otroligt viktigt, man måste ha en hög nivå av att vara mogen. Man måste kunna ta kritik och kunna lära sig från sina mistag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer sluta rpa, privata liv gör så jag är lite inaktivare under helger men fortfarande aktiv på dc/forum. Kvällarna är som min aktivaste stund. Nu har jag jobb 18-24 som jag kan lägga som staffandet också.

Hur länge har du spelat på Unive? 2020.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Varit helper 2 gånger men aldrig haft tiden för att visa mitt sanna jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Redo för allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka