Accepterad Jonte_06 | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN] (EDVIN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte_06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Användarnamn: Jonte_06

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258146255/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan Andersson

Vad är ditt discord namn? Jonte#0961

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är 21 år gammal som från första början jobbade på postnord som sedan vart bekant med lita andra mänskor som känade mycket pengar som jag senare vart erbjuden ett jobb som han sa skulle förändra mitt liv. Jag började jobba för killen. Efter ett par dagar i jobb köpte jag min första bil som var en svart Volvo 740 som är en bra första bil för min del. Jag har ett stort intresse för motorer och cross körning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på denna server för att kunna förändra RP nivån. Jag gillar att göra både stora och små scenario men det är roligast att göra små scenario ofta än väldigt stora men vist det är ju roligt men stora scenario med. Jag vill kunna bygga upp en krets som inte är jätte kriminell men som ändå håller på men lite kriminalitet men som är undercover mantel som kommer vara postnord.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna bygga upp en krets som inte är jätte kriminell men som ändå håller på men lite kriminalitet men som är undercover mantel som kommer vara postnord.

Hur många timmar har du på FiveM? 1417 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag har sett den i listan på fiveM jag tänkte att den borde vara förtjänt att testa spela på sen fastande jag för den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag vart bannad förut för att slå NPC. Jag har även ägt 2 servrar gatansRP och GrändensRP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara denna

Tycker denna ansökan är bristlig men tror du kan bättre på muntliga.

Vidare till intervju.

GODKÄND efter muntlig intervju.

LÅSER & ARKIVERAR

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka