Nekad Jonte46 | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte46

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369429639/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte46#7106

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Gunnar Andersson är en man i 20-årsåldern som kommer från Dalarna. Han är uppväxt i en ganska normal familj med mamma, pappa och två syrror. Gunnars intressen är att mecka med teknik och fordon, han kombinerar ofta dessa intressen för att skapa nya fordon. Ibland kan Gunnar vara lite impulsiv men är en snäll och förstående person då han blev mobbad som barn på grund av sitt gammeldags namn.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag spelar varje dag, lär mig hur saker fungerar snabbt och är en väldigt ordentlig person som sällan gör misstag. Jag

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Unive för att göra spelandet roligare genom att förhoppningsvis jobba på mekonomen samt medverka för en positiv and på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att många av mina kompisar spelade det och är whitelistade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha kul själv men också för att skapa en trevlig miljö för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på Unive.

Tillbaka