Nekad Jonte33 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte33

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198334011070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? FUZI#3700

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. när jag va liten så va jag mycket med pappa och fixa med bilar jag hjälpte mycket med att fixa och greja med bilar och jag var väldigt hjälpsam med att hålla saker perfekt, . min karaktär är född 1999/03/12. han kan bli ledsen om han blir t.ex. om han blir dumpad eller folk säger dumma saker till honom. hans intressen är att fixa och hålla på med bilar och tycker också om att hjälpa folk med de dem har problem med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att det är det mest seriösa svenska serven till skillnad från alla andra svenska servrar. Med mitt seriösa RP tänker jag att jag vill förbättra Community och hjälpa folk och tipsa lite folk. Därför vill jag bli medlem på unive för att förbättra Community och hjälpa nybörjare osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det finns många som kan RP som inte andra servrar har och så gillar jag ägaren och alla admins och supports dem värkar

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom kompisar som rekomenderade servern mycket eftersom att de sa att det var en mycket seriös rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna bidra med så bra RP som möjligt men även vara en förebild för nya spelare. Ett annat mål som jag har är ju såklart att kunna RP:a så realistiskt som möjligt. Just nu tycker jag att min RP är bra men jag e ju inte direkt den bästa men jag utvecklas hela tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en seriös rpeare, sprida glädje i cummunityt vilket gör att andra spelare blir gladare, att följa alla möjliga regler och ha det skit roligt. Och defenitift Hjälpa till med att bygga upp communityt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka