Nekad Jonte33 | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte33

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198334011070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? durå#3700

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. När jag va liten så va jag mycket med pappa och fixa med bilar jag hjälpte mycket med att fixa och greja med bilar och jag var väldigt hjälpsam med att hålla saker perfekt, . Min karaktär är född 1999/03/12. Han kan bli ledsen om han blir T.ex. om han blir dumpad eller folk säger dumma saker till honom. Hans intressen är att fixa och hålla på med bilar och tycker också om att hjälpa folk med de dem har problem med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag och mina kompisar tycker att vi har funnit den rätta Rp servern att rpa på, jag kommer vela att skaffa yrken som kräver WL då jag ska kunna ge gott exempel till nya RP:are

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det finns många som kan RP som inte andra servrar har och så gillar jag ägaren och alla admins och supports dem värkar

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom kompisar som rekomenderade servern mycket eftersom att de sa att det var en mycket seriös rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rp:ande är att ge alla rp:are en bra upplevelse och en trvlig stund med alla spelare jag träffar, sedan vill jag kunna få jobb som kräver WL

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att nå en mycket seriös Rp upplevelse

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka