Accepterad JONTE2 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo] [sjoturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JONTE2

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2007

Vad heter du på discord? 𝓙𝓞𝓝𝓣𝓔#2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? det är olika för varje dag pågrund utav att det är sommar men jag spelar mest på kvällen

Hur länge har du varit medlem på unive? 2021-09-04 då blev jag godkänd till medlem

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) hittar inget när jag skriver så men tror det är rund 5 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En roll som underlättar för Staffsen. En servervakt för mig är en spelare som inte letar efter problem men om problemen kommer till dig så kan du göra nått åt det samt man ska kunna våga göra saker som att banna eller kicka för att berätta saker när man gör nått åt problemet, Det är nån som har perms men inte lika mycket perms som en staff, man har en större uppgift som det och man ska verkligen inte lalla när man är det. Man ska kunna ha en hög rp nivå. det är en servervakt för mig

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har bra koll på serverreglerna och vågar även banna folk om det är så samt kicka men mest kicka för att kunna lära folk va dom har gjort fel. Jag spelar allitd med en hög rp nivå samt tar allting seriöst. Tycker själv att jag har varit en bra servervakt under den tiden jag va det men ni tog bort alla servervakter för inte så länge sen. jag kan alla kommandon som en servervakt har om inte dom har fått nya kommandon. Har varit staff innan och har vågar kicka och banna folk utan problem om dom gör fel eller typ har typ lalliga kläder. Om nån skickar Pm till mig och frågar varför jag banna h*n.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en servervakt enligt mig är nån som är alltid är trevlig kunna lära sig snabbt va alla kommandos gör våga kicka eller banna, kunna reglerna veta att men är en förebild för andra spelare som vill bli servervakt och lära sig hur man rpar, inte tro att man äger servern för att man bara har lite få kommandos. Inte abusa sina perms samt vara underlättande för staffsen och inte letar efter problem och låta dom problemen komma till dig.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption är någon som gör att det underlättar för ens egen sida av rpn och typ ressar om han blir skottad eller om han dör av nått, Abuse är något som innebär att ressa om man dör av fall damage eller nått liknande

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka