Nekad jonte192 | Whitelist ansökning[Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte192

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198014020535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonny

Vad är ditt discord namn? abc_pker

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 1990

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mohamed mohamed, han har bott i multistaden i 3 dagar nu, trivs väldigt bra och är verkligen inne i sin karaktär. väntar på en anställning då jag behöver få uppehållstillstånd. detta är den första servern jag spelat på och väldigt nöjd och lättlärd.
han är från algeriet och somalia. 30 år gammal. söker framgång men vill endå göra det på finare sätt.
trevlig typ som lätt får vänner.
kan bli aggressiv men har sin gräns.
en person som tänker 10 gånger innan han gör något dumt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har trivts på detta server och ser fram emot när det vekligen blir seriöst med seriöst folk. jag är en person som går in i min karaktär och håller det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker om hur servern funkat har träffat massor med vänner som är seriösa och gör detta bra!

Hur hittade du Multistaden? genom fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? jobba, för att köpa min dröm bil och leva gött.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte i någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka