Nekad jonte192 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte192

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? hej vet inte hur jag ska länka är med på discord om ni kunde berätta hur jag gör så vorre det najs!

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonny

Vad är ditt discord namn? abc_pker

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 1990

Berätta om din karaktär. min karkatär är en rom från slovakien, har vandrat i massa olika länder tills han anländer till sverige. han har 2 barn och är en person som kan göra pengar från allt möjligt. förtjust i bilar och tror sig kunna allt fast babblar mycket skit. pengar och bilar är en väldigt stor intresse.
rom från slovakien
28 år
pengar
bilar
lyx
skatte smittare

Varför ska just du bli whitelistad? jag är väldigt ny i detta och detta blir min första server jag spelar på. jag är en seriös person som vill spela seriöst och hoppas jag får en chans att testa detta med er. Mvh Jonny

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt har jag testat er server och tycker det är väldigt schyst mycket roligt att spela samt träffa nya människor då man inte kan göra det pga corona. hoppas detta är till någon hjälp.

Hur hittade du Multistaden? fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? antingen så söker man sig till pengar och lyx eller så funkar det inte så blir man en tjackis på gatan som drömmer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen annan server detta är det första jag söker till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka