Nekad jonte192 | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte192

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198014020535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? jontee#7796

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 1990

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mohamed mohamed och är 30 år gammal. han har haft en väldigt dålig uppväxt. hans mamma satt i fängelse när han var 6 år och pappan var en missbrukare. vid 15 års ålder fick mohamed smak för att sno och prova sin första drog. vid 20 års ålder gjorde han sitt första rån men fick sitta i fängelse tills han blev 28. när han kom ut från fängelse vill mohamed prova nåt bättre men lyckas aldrig då problem dycker upp. han är en kille som tror han vet allt men så är inte fallet. mohameds dröm är att en dag kunna bli rik och ha allt men han kommer inte riktigt dit då han alltid får problem. han är en person som visar att han är glad fast gråter inombords. stressad person och väldigt tyst låten. just nu försöker mohamed flytta till en annan stad för att se vilka möjligheter han får och då fick han höra om multistaden. där hans nya resa börjar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en person som är i äldre ålder och kan bete mig när det gäller många situationer. jag tar detta till stor allvar och därav känner jag att jag vill söka till whitelist. jag känner att jag kan leverera bra content, jag är en seriös person som tar rp allvar. jag har kört ett tag nu och tycker om servern och känner att det är dags att ta steget o bli whitelist. jag är rolig och trevlig samt levererar bra content.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att jag kan leverera bra content. jag är en person som följer regler och går inte out of character. jag är seriös när det gäller rp och håller det till 100%. jag är trevlig samt rolig person.

Hur hittade du Multistaden? genom fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har kört på servern ett tag utan att vara whitelist och kände att det var dags nu, då jag gillar denna stad och alla vänner jag träffat. jag har kört mycket rp senaste tiden och nu som sagt känns det dags att bli whitelist här så jag kan fortsätta mina goals.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? björndalen, jobbar som läkare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka