Dubbelpost jonte192 | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte192

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198014020535/

Ditt Hex-ID: 110000103343BB7

Vad är din discord tagg? jontee#7796

Vem var det som bannade dig? hej jag har blivit bannad men fick aldrig något meddelande eller vem person var som gjorde det.

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm-secret_A

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det jag tror att jag vart bannad är att jag inte skulle kunna ta deras vapen när dom är döda. allatså sno deras saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hammnade i konflikt med en person vid motellet igår kväll. jag använde en kniv där person dog. denna person gick out of character men jag ignonerade honom. hans polare drog då fram en pistol som han höll mot mig i c.a 30 sek. när hans polare ligger nere död borde då han skjuta mig så det jag tänker är ju att han inte har skott då rusar jag fram och använder kniven mot han. han dör också. den tredje personen som var en mod då ser jag bläddra bland vapen så jag sticker han med, med kniven och han dör. direkt då så blir jag bannad och personerna vaknar till liv han har alltså väkt dom. jag tycker att det är dåligt att jag vart bannad bara för att jag gjorde vad jag skulle göra irl. och dom gjorde massor med saker som är out of character . jag har ett vittne som var med och såg allt detta och kan vittna till hela händelsen.hoppas ni läser detta och jag är tacksam för svar mvh Jonte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dom gick out of character när jag högg ner en av dom så sa han massor me saker. jag tror att hela anledningen av bann var ju för att jag ej ska loota deras saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig vart bannad förut. jag har alltid hållt mig till min roll och gjort det jävligt bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? man får väl ignonera när man ser dom då dom körde Ganska fult spel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det jag lärt mig är att jag kommer ignonera sånna personer som inte håller sin roll och tar detta seriöst. då min roll är seriös.
TACKSAM FÖR SVAR.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka