Jonte1111
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198405694082/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? Jonte.#1111
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kotten flinksåma och kommer från en stad som är långt ifrån unive staden. Han har bott i en annan stad tills han blev 14 då flyttade han till unive staden för att den verkade bra och började gå i skolan. Han är nu 17 år gammal och älskar motorcyklar. Han har alltid gillat att meka på sin motorcykel och kört runt med den olagligt
För han ser verkligen inte ut som han är 17 år gammal han är 2 meter lång och har kläder som inte ser ut som en 17 åring. Han har tränat mycket med sin pappa på att skjuta på skjutbanan de hade en privat skjutbana långt ute i skogen där de brukade hänga mycket och så. De brukade också åka runt i farsans bil väldigt snabbt och så.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag söker en ny server som är bra roleplay och jag ser fram emot att testa unive. Jag kan bidra med seriös rp och så.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att alla mina kompisar ska bli det och den verkar vara seriös och bra roleplay och så.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den igenom kompisar och på server listan på fivem.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ja att den ska vara så seriös som möjligt och alltid utveckla den pga vilka scenarion man hamnar i och så.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? Jonte.#1111
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kotten flinksåma och kommer från en stad som är långt ifrån unive staden. Han har bott i en annan stad tills han blev 14 då flyttade han till unive staden för att den verkade bra och började gå i skolan. Han är nu 17 år gammal och älskar motorcyklar. Han har alltid gillat att meka på sin motorcykel och kört runt med den olagligt
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag söker en ny server som är bra roleplay och jag ser fram emot att testa unive. Jag kan bidra med seriös rp och så.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att alla mina kompisar ska bli det och den verkar vara seriös och bra roleplay och så.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den igenom kompisar och på server listan på fivem.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ja att den ska vara så seriös som möjligt och alltid utveckla den pga vilka scenarion man hamnar i och så.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.