Nekad Jonte1111 | Medlem ansökning s_patron12

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte1111

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? huyaar1

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tarzan Ibrahim född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, snäll, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har varit kriminell förr och bott länge i staden så dags att komma tillbaka och troligtvis ta samma väg igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriös rp, Unik rp, Roliga scenarion, spelar för båda parter och inte för att vinna osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda ska kunna ha roligt och inte bara för att man själv ska vinna. Alltså det ska vara roligt för alla att lira.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, Det var faktiskt länge sedan så kommer ej ihåg helt men jag har lärt mig att inte göra samma misstag och att läsa igenom reglerna en extra gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random death match, VDM, suntförnuft, Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja inte direkt mer än att jag är en seriös rpare och har spelat på lite 18+ servrar men vill tillbaka till unive så har lämnat de.

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka