Accepterad Jonte101010 | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte101010

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad heter du på discord? lustiga_jonte

Vad är ditt Hex:ID 110000144bfed9f

Ange ditt födelsedatum 16 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar har jag skola då jag slutar ca 15:20 varje dag sedan gör jag läxer, äter osv tills ca 17:00 så vid 17:00 brukar jag börja spela och då spelar jag oftast tills jag går o lägger mig och det är typ 23:00 sen tar jag ju kanske halv timmas pauser där e mellan men så är det på en vanlig vardag. på lov så brukar jag vara med vänner fram tills 20:00 kanske sedan sitter jag uppe och spelar tills 03:00 kanske olika varje dag. på helger brukar jag bara va med familj eller något liknande men sedan under kvällen börjar jag spela!

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev av med min medlem då jag slutade spela unive ett bra tag (det var typ 5 månaders paus) Men jag har varit medlem sedan i i början av 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) OBS!!! bilden är under denna ansökan, det gick inte att skicka i detta fält!!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att se till så att servern inte har några såkallade lallare i servern alltså de som gör massa regelbrott bara för det är ickemedllemar t.ex, Men huvudanledning är ju att göra lättare för staffteamet jag har ju själv varit staff på en annan server och jag vet hur jobbigt det är. Man ska också se till så att allt ser bra ut om det kanske är någon bugg säger man till staffs. Man ska alltså se till så att servern ser bra ut och inte massa lallare och folk som gör regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag gillar att göra arbete som gynnar folk liksom som servervakt. Målet är att ta ett större kliv sen inom min unive karaktär att bli helper. men jag vill bara se först hur det är att vara servervakt på denna server eftersom det är så många inne på servern jämt. Jag är snabb på att skriva commands också vet alla commands og. t.ex för att banna en person viss tid skriver man: /sqlban [id] [hur länge] [varför].

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om vi säger att jag är servervakt och min vän gör ett regelbrott vi säger att han powergame:ar och bara för det är min vän så bannar jag inte honom eller tar åtgärder, det är ett exempel på korruption.

Abuse då det är om du bara bannar folk för att det är kul t.ex

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka