Accepterad Jonte07887 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte07887

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte7153

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Kalle Jonsson och jag är 23 år gammal. Jag har spenderat hela mitt liv i Unive-staden, och jag är riktigt fascinerad av allt som har med bilar att göra.

Bilar har varit min stora passion så länge jag kan minnas. Jag älskar allt från deras motorljud till deras design och tekniska innovationer. För mig är bilar mer än bara fordon, de är konstverk som kombinerar skönhet och prestanda på ett unikt sätt.

Min bakgrund har get mig värdefulla lärdomar. Jag mötte utmaningar under min barndom, då jag ställdes inför mobbare i skolan. Den tuffa tiden lärde mig att stå upp för mig själv och andra och det har format mig till den starka individ jag är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara aktiv inom serverns community genom att delta i diskussioner hjälpa andra spelare och vara en positiv medlem. Genom att vara engagerad och stöttande kan jag bidra till en hälsosam och trevlig spelgemenskap och att alla ska ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela med trots att det innebär förlust till mig själv. Huvudsaken är inte att vinna alla scenarion, huvudsaken är att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade mig om den här servern och jag tyckte att det lät roligt så nu spelar jag här.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka