Nekad Jonte06 | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte06

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287004254/

Ditt Hex-ID: 11000011379a25e

Vad är din discord tagg? jonte#2389

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: bannad från dc ~Achooo Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? achooo valde att banna mig permanent för jag är bannad från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis skrivit en unban ansökan efter att jag blivit bannad från servern i 5 dagar. Jag blev godkänd och var påväg in men möts av texten att jag är perma bannad från servern pågrund utav att jag är bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att min ban är felaktig. Jag har suttit och skickat in ansökningar om discord unban i 2 veckors tid nu och får bara tillbaka NEKAD Utveckla jag har skrivit mer och mer varje gång men de verkar aldrig räcka. Nu idag skickade jag in en ansökning om unban från eran fivem server som ja blev godkänd på. Men sedan när jag ska klicka på Unive så kommer det upp "Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: bannad från dc ~Achooo Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se". Om jag har suttit och skickat in ansökning på ansökning för att få unban och ni vet att ja spelar på server varför banna mig då? Så fort ja blir godkänd från en unban på eran fivem server blir ja perma bannad. Ni vet att jag har spelat i 2 veckor på den server dag in och dag ut ni har inte gjort nåt, Så varför gör ni något nu och inte tidigare?

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och en kompis körde runt i en bil då hans spel kraschade. Det gjorde så bilen åkte rakt mot ett träd så jag flög ut. Om du flyger ut i en bil i ungefär 70kmh så skulle man förmodligen inte bli så skadad så man kan låta/prata. det jag gjorde var att flämta och låta, flämtade efter andan och sa svagt hjälp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort annorlunda. Eftersom jag har kunnat vara inne på servern tidigare utan att li bannad. jag har suttit och skickat in ansökningar om unban från discorden. Så ni vet att ja ghar varit inne på servern men ni brydde er inte då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något eftersom jag tycket det var en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka