Nekad Jonte06 | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte06

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287004254/

Ditt Hex-ID: 11000011379a25e

Vad är din discord tagg? jonte#2389

Vem var det som bannade dig? Emi bannade mig i 5 dagar.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: dåligt rp och sunt förnuft ~:sparkles:Emi:sparkles: Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emi valade att banna mig när jag pratade medans jag var död. Detta rpa jag på eftersom jag bara flugit ut ur en bil ruta i ungefär 70kmh. Jag pratade inte normalt utan flämtade efter andan och sa svagt hjälp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis lämnat pirren och var på väg in mot stan då han spel kraschade. Detta gjorde så att bilen åkte rakt mot ett träd så jag flög ut. När ambulansen anlände rpa jag på att jag flämtade efter andan och sa svagt hjälp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en felaktig ban eftersom att om detta skulle hända i verkligheten så skulle man inte bli sten död och inte kunna låta eller prata svagt. Och det var det jag gjorde jag flämtade och sa svagt hjälp. Detta skulle jag säga är en felaktigt ban eftersom det inte är onaturligt att göra det om man flyger ut ur en bil i 70kmh.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blvit bannad från eran server tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gjort något annorlunda. Jag tycker Emi bannade mig för en onödig sak. Det jag gjorde hade man nog gjort i värkligeten om man flugit ur en bil i 70kmh alltså flämtat och svagt sagt hjälp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag tycker det vare en felaktig ban så tycker jag inte att jag ska ha lärt mig något eftersom jag rpa på det när jag pratade med ambulans killen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka