Nekad Jonte06 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte06

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287004254/

Ditt Hex-ID: 110000106383109 (Hex)

Vad är din discord tagg? jonte#2389

Vem var det som bannade dig? Detta stod tyvärr inte när jag blev bannad eftersom det var på discorden. Men min gissning är att det var en gammal staff.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker gå med i discorden står det att inbjudan är ogiltig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig på grund utav att jag skickade ut en länk till en annan dåvarande FiveM server som sedan aldrig kom ut. Detta är något jag skulle tänkt igenom innan jag gjorde på grund utav att jag vet hur det känns när andra personer försöker ta något man själv byggt upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare satt i ett discord samtal då vi kom på den dåliga iden om att försöka få in spelare till den nystartade FiveM servern TjurstadenRP. När vi väll hade skickat ut länken så tänkte jag på detta ett litet tag och ångrade mig något enormt. Mest på grund utav att vi egentligen tog spelare som Philip kämpat för att få.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker staffsen gjorde helt rätt för sig när dem bannade mig och mina kompisar. För det vi gjorde var väldigt fel. Att ta något nån annan har byggt upp i flera år och kämpat för är fel. Så jag ångrar mig enormt mycket och hoppas på att Philip ser detta och kan förstå mig,

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag vart bannad blev jag kidnappad till ett drog ställe när jag inte var medborgare, Detta ledde då tills 1 dags avstängning på grund utav att jag var på ställen jag inte fick vara på. Efter detta scenario så lärde jag mig om dem ställen jag inte fick vara på som icke medborgare och lyssnade även på det.

Andra gången jag blev avstäng var på grund utav att jag "pratade" när jag var död. Jag och min kompis kom ifrån piren och var på väg in mot torget, Dum som jag var hade jag inget bälte och fick ta konsekvenserna. Min kompis spel kraschade så bilen styrde rakt mot ett träd vilket gjorde att jag flög ut ur bilen i en hastighet på ungefär 70kmh. När sjukvården väl kom på plats flämtade jag efter andan och gjorde svaga ljud. Detta var något jag Rpa på eftersom om vi tänker oss i verkligheten hade man inte dött på plats direkt när du flög ut, Hade detta hänt i verkligheten tror jag mycket väll att du ochså hade flämtat efter andan och gjort svaga ljud. Detta ledde då tills 10 dagar om jag inte minns fel. Och även efter detta lärde jag mig ett o annat.

Efter det scenariot så gjorde jag en unban överklagan som godkändes av Achoo. Jag tänkte inte mer på det utan var glad eftersom jag kunde gå in o Rpa lite, När jag väll klickar på att joina Unive står det att jag blivit permanent bannad från servern på grund utav att jag är permanent bannad från discorden. Detta är något som gjorde mig väldigt upprörd eftersom jag har kunnat spela i 2-3 veckor utan att ha blivit bannad tidigare. Precis när jag börjat komma in i servern, tjänat lite pengar blir jag bannad för att jag var bannad ifrån discorden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I första scenariot hade jag kunnat tänkt på vad som fick göras och inte som icke medborgare. Men oss dem andra två scenarierna så tycker jag själv inte att jag var den som gjorde fel utan att det var Achoos fel, som banande mig efter 2-3 veckor och inte tidigare. Jag tycker även det var fel att jag blev bannad när jag Rpa vid bil kroks scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ett o annat om vad som fårs och inte fårs göras.
Jag vill bara säga sorry till Philip igen eftersom vi försökte ta ifrån dig något som du byggt upp i flera år och kämpat för.
Mvh Jonte

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka