Nekad Jonte06 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte06

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287004254/

Ditt Hex-ID: 11000011379a25e

Vad är din discord tagg? jonte#2389

Vem var det som bannade dig? Står inget namn när jag försöker komma in i discorden står bara att jag är bannad o inbjudan är otillgänglig och kommer ej riktigt ihåg vem som bannade mig för det var väldigt länge sedan

Hur lång tid var din ban? Min ban var för alltid dvs Permban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user is banned from this discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något väldigt dumt (linkade en annan server) som jag ångrar jättegrovt idag för spelar så pass mycket på unive och älskar communityt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag postade en discord server i unive servern som jag nu vet är mot reglerna för jag har läst igenom dom väldigt noggrant och aktivt kollat igenom medans jag spelat på unive men vet att det var fel och ångrar det väldigt grovt som sagt för unive har blivit min enda server jag spelar på fivem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inte en felaktig ban för att det var mitt fel att jag ej läst reglerna för ett år sedan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej några tidigare avstängingar bara denna från discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit mitt egna ansvar och läst igenom reglerna istället för att bara göra o inte tänka på konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det är eget ansvar och nolltolerans att posta andra saker än unive relaterat i eran discord och om jag fick en unban även om det ej är säkert så hade jag gjort allting annorlunda o hållt mig till Unive o inte något annat jag kommer fortsätta att spela denna server även om jag ej förtjänar en unban från discorden för som sagt har börjat spelat väldigt mycket o älskar communityt Dvs Kommer hålla mig inom era regler och vara trevlig och inte göra före jag tänker Mvh Jonte

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka