Vad är ditt namn i verkligheten? isac
Ditt discordnamn: lilbossen#4624
Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2007
Varför ska just du bli staff? varför jag ska bli Staff för jag är en driftig person som inte stressar så mycket och kan hantera olika situationer på ett bra handledande sätt. Jag tar den tid jag behöver för att göra ett så bra beslut om parten motparten och serven.
Jag vill förbättra serven på dom sätten jag kan. Jag vill ta alla möjligheter till att förbättra serven.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 15:00 till 22:00
tisdag 15:00 till 22:00
onsdag 15:00 till 22:00
torsdag 15:00 till 22:00
fredag 14:40 till 02:00
lördag beror på när jag vaknar men till typ 03:00
söndag beror på när jag vaknar men till 22:00
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på serven i över ett år
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte men någon gång måste bli den första.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation då jag inte rätt person för att hålla koll på folks pengar.
Ditt discordnamn: lilbossen#4624
Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2007
Varför ska just du bli staff? varför jag ska bli Staff för jag är en driftig person som inte stressar så mycket och kan hantera olika situationer på ett bra handledande sätt. Jag tar den tid jag behöver för att göra ett så bra beslut om parten motparten och serven.
Jag vill förbättra serven på dom sätten jag kan. Jag vill ta alla möjligheter till att förbättra serven.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 15:00 till 22:00
tisdag 15:00 till 22:00
onsdag 15:00 till 22:00
torsdag 15:00 till 22:00
fredag 14:40 till 02:00
lördag beror på när jag vaknar men till typ 03:00
söndag beror på när jag vaknar men till 22:00
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på serven i över ett år
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte men någon gång måste bli den första.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation då jag inte rätt person för att hålla koll på folks pengar.