Accepterad Jonte k | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte k

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199402959868/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Karlsson

Vad är ditt discord namn? Karlsson#7681

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adolf Hilta och blev uppväxt i ett farligt område i staden unive city. hans föräldrar gjorde allt de kunde för att stå bakom sina barn och trösta dem. de en tid det blev väldigt tufft för familjen men speciellt Adolf Hilta. Hans familj kunde knappt ha råd med hyran längre, räkningarna och maten. Adolf och hans pappa hade en mycket bra relation, de var med varandra mest av tiden på dagen. men en dag så promenerade dom två till en kiosk som låg ungefär 100m bort från deras lägenhet för att handla lite till hemmet. men då kom ett gäng och hota Adolfs pappa på pengar vilket pappan vägrade ge till dom. sedan sköt de hans pappa med flera skott och åkte iväg med en svart skåpbil. Adolf sprang gråtandes hem allt han hade för att sedan berätta för sin mamma om allt...
[22:11]
efter ett par år så fick Adolf några kriminella vänner och börja bland annat råna folk. han försökte hjälpa sin familj men också var han så hemskt arg på händelsen om sin pappa. Adolf var bara 15 år gammal då och en gång så råkade han råna en civil polis och sedan blev skickad till socialen. men han lyckades rymma därifrån och kom undan med problemen och stannade hemma hos en kriminell kompis som han hade. han bodde där i ett år. sedan började han med Det kriminell livet igen och blev spring pojke. han gjorde samma sak råna folk och tjänade mycket pengar av det men han var mer försiktig efter de trubbel han hamnade i. och han tjänar mycket på det än idag. Adolf Hilta är född 2000-12-12, Adolf kan bli arg väldigt enkelt men lugnar ner sig med musik som han gillar att lyssna på. han har ett väldigt stort bil intresse och har en gammal skrot bil han fick av en nära vän

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har spelat unive roleplay ett tag nu och älskar denna server väldigt mycket och nu vill jag bli medlem så att jag ta saker till nästa nivå helt enkelt, som att vara kriminell. Jag sköter mig mycket bra och är alltid schysst och respektfull och roleplayar jätte bra. folk som spelar på servern tycker att jag rpar bra och är mycket trevlig och är inte toxic på något sätt alls.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska sköta mig och roleplaya de bästa jag kan och såklart inte förstöra för någon annan och ta det mycket seriöst. jag vill också hjälpa er med att rapportera spelare som missköter sig. Och hjälpa folk som behöver det tex skjuts osv. Jag vill också raportera gliches och bugs så att servern ska vara så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder till exempel att jag inte bara roleplayar för att jag ska ha roligt utan för att även dem andra ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat mycket rp innan som hette ortenwave men jag såg unive på en youtuber som heter cosmo och ville testa för att jag tyckte den såg mycket rolig och fin ut och det var så himla roligt så nu kör jag bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka