Nekad Jonte k | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte k

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199402959868/

Ditt Hex-ID: Vet inte

Vad är din discord tagg? karlsson#7681

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Revvar mitt i scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har helt ärligt ingen aning vad som hände för att jag hade bara startat fivem sen var jag tvungen att gå iväg rn stund så stog afk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att den var felaktig eftersom att jag inte har någon aning om vad jag har kunnat gjort. men om den inte var felaktig skulle jag gärna vilja ha ett svar så kommer det aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm och lallare. Och efter dom bansen har jag aldrig gjort om det och har bara skött mig och spelat bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte men får jag ett svar så ska jag tänka på det och inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet som sagt inte vad jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Det finns klipp på när du revvar en kille helt utan anledning. Jag förlängde en sv ban och detta var åtgärderna. Du kommer få sitta av din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka