Ej Antagen Jonte | Chef-jobb ansökan [Securitas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2011

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Tidigare bitr.disrikt chef över Securitas under perioden 2022. Samt så har jag varit chef under perioden 2023/2024.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidaplaner med detta yrket är ju just att hålla kontakt med andra yrken. Securitas främsta uppgift som man ska göra yttre tjänst är att vakta, därav behöver vi vara kontaktbara med andra yrken här på servern. Det kommer jag bland annat lösa som en distriktschef över Securitas. Andra saker måste också vara i full rulle, de sakerna är anställda/lockarbete. Just nu om man väljer att ta intervjuer på Securitas så kommer inga, detta beror nog på olika skäl som jag redan har lösningar till: Samma uppgift hela dagen, att försöka göra så att det finns varierande uppgifter är bra, olika enheter kan kommas upp. Dessa enheter har jag redan en bra rp förmåga att utföra tillsammans med den som ansvarar över Securitas. Att kunna fixa bra löner är också ett annat sätt att locka hit anställda, det jag menar med detta är att man har någonting att jobba för. Sedan blir det mest ooc saker.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Balansera upp mitt privata liv med skolan. Så drygt två h på vardagar sedan blir det mer på helger.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka