Antagen Jonte | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Hur gammal är du? 13 år.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att kolla på grundproblemen (aktivitet, intresse, lockande, ledarskap, förslag/buggar) och åtgärda dem. Jag kommer att kolla på sätt som kan locka anställda till Gripen, det vill säga varierande arbetsuppgifter och den sociala biten, kommer även kolla på lönen.

Ledarskap:
Redan nu har jag planer för hur min ledning ska se ut och jag kommer att göra så att jag rensa hela ledningen och ta in nytt för att de ska kunna fungera utan en chef. Samarbetet är ett krav. Jag anser att Gripen är dött eftersom att det inte finns så mycket att göra där, detta är en sak som måste åtgärdas snabbt.

Jag kommer att hålla AW med min personal som är planerad för att ha det roligt, jag kommer att bygga upp en god personal som har bra attityd och gör så att fler vill bli anställda.

Till sist så kommer jag även gå igenom vår discord kategori. Jag kommer ställa mig frågorna själv: "Finns kanalerna som är nödvändiga, finns det för många?"

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare bestigit ledning inom blåljus verksamhets yrkena men även vanlig anställd. Så mina erfarenheter är att jag vet hur man gör sitt arbete som ledning.

Hur ofta kommer du vara inne? Så gott som det går, går i vågor med skolan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka