- Meddelanden
- 1,986
- Reaction score
- 75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Gren´s Gokart
Vad heter du IRL? Jonathan.
Vad heter du på discord? Jonte.1
Hur gammal är du? Jag är just nu 13 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021, det har gått i vågor d.v.s säga att jag har fallit för "grupptrycket" någon gång.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet?
Nuvarande bristerna hos
Gren´s Gokart är aktiviteten, jag tyckte att Bulten bara satt på sin position och resterande i ledningen inte gjorde ett skit. Därav kommer jag att söka nytt blod i ledningen, söka efter kompetenta som kan vara aktiv nu under vinter tiderna när de kryper fram. Vad jag har tagit i lärdom av när jag var sjukvårdschef så måste samarbetet med ledningen hållas, man får inte gå solo utan då blir ledningens arbetsuppgift meningslös. Tillsammans med min ledning så ska vi göra beslut om generella saker inom yrket såsom att söka nya personal-ansvariga/rekryterare.
Vår primära arbetsuppgift är att erbjuda nöje (gokart) därav så kommer den sociala biten in, detta är ett perfekt jobb för att hålla sociala events både med vanliga medborgare eller att ha AW (afterwork) med något annat företag. Detta resulterar i att det blir roligare rp och det finns mer saker som servern kan erbjuda nu istället för att bara hela tiden köra paintball.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare bestigit ledning inom blåljus verksamhets yrkena men även vanlig anställd. Så mina erfarenheter är att jag vet hur man gör sitt arbete som ledning.
Hur ofta kommer du vara inne? Så gott som det går, det kommer i vågor nu med början av högstadiet. Snackar med skolans kurator då och då för att lägga upp det.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givetvis, denna server erbjuder mer än att bara vara chef.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Jonathan.
Vad heter du på discord? Jonte.1
Hur gammal är du? Jag är just nu 13 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021, det har gått i vågor d.v.s säga att jag har fallit för "grupptrycket" någon gång.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet?
Nuvarande bristerna hos
Vår primära arbetsuppgift är att erbjuda nöje (gokart) därav så kommer den sociala biten in, detta är ett perfekt jobb för att hålla sociala events både med vanliga medborgare eller att ha AW (afterwork) med något annat företag. Detta resulterar i att det blir roligare rp och det finns mer saker som servern kan erbjuda nu istället för att bara hela tiden köra paintball.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare bestigit ledning inom blåljus verksamhets yrkena men även vanlig anställd. Så mina erfarenheter är att jag vet hur man gör sitt arbete som ledning.
Hur ofta kommer du vara inne? Så gott som det går, det kommer i vågor nu med början av högstadiet. Snackar med skolans kurator då och då för att lägga upp det.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givetvis, denna server erbjuder mer än att bara vara chef.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.