Accepterad Jonte/Billy | Medlem ansökning [Sandberg] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte/Billy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969367846

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Palmquist

Vad är ditt discord namn? Jonte/Billy#7462

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Svensson. Han är 28 gammal. Hans barndom har varit tuff därför valde han har han flyttat till denna staden. Han har hittat 2 stycken vänner den ena heter Olle Franson. Hans favorit färg är svart. Hans dröm är att kunna försörja sig i denna staden så kan kan få sin släkt att flytta dit. Hans dröm är att hemma kock och hans drömjobb är på räddningstjänsten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skall bli medlem på Unive för att jag kommer att bidra med mycket skratt men även väldigt seriöst roleplay. Jag ser fram emot att utveckla min rp i olika situationer på denna servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fått mig intresserad är den seriösa rp nivån bland många olika spelare. Men även dom unika jobben och dom unika kriminella drog scriptsen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på grund av min kompis som tipsade mig men har även sett denna servern på youtube och twitch och tycker detta är en seriös och rolig rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att kunna utveckla min rp i olika situationer. Jag vill också kunna hjälpa andra med att nå sina rp mål så att alla inne på servern kan nå sina rp mål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att lära känna samt ha roligt och skaffa nya vänner inne på servern. Jag vill även kunna uppleva olika situationers rp.
Men samtidigt vill jag spela seriöst och hålla mig till reglerna för att inte förstöra för någon person inne på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka