Nekad Jonte | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte..

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983217542/

Ditt Hex-ID: 11000013CF90186

Vad är din discord tagg? Jonte#4529

Vem var det som bannade dig? jag vet inte vem det var för att det kan ha hänt mellan typ december 2020 och maj 2021

Hur lång tid var din ban? permanent tror jag för när jag försöker joina eran discord server står det kunde inte acceptera inbjudan och jag vet inte varför, jag vet inte om det var för att jag tog en paus från fivem som någon bannade mig för att jag var inaktiv eller varför.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står Kunde inte acceptera inbjudan när jag försöker joina eran discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, jag tog en paus från fivem för att det var mycket läxor och andra lite privata saker som gjorde att jag inte hade tid att spela och när jag gjorde min förra banöverklagan så skrev den personen att jag skulle utveckla men jag vet inte vad jag ska utveckla. Jag skrev samma sak i den, att jag inte hade tid för att jag var mycket läxor och andra saker, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Snälla sig mig så kan jag försöka lösa problemet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte för att det kunde ha hänt mellan typ december 2020 och maj 2021.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och för att jag kan förstå att man inte vill ha en inaktiv spelare men jag har inte gjort något fel så jag tycker väll att man kunde gett en typ 7 dagars ban för att jag var inaktiv och att jag skulle skärpa mig eller vad som helst så att vi kunde kanske prata om det då.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad härifrån innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, jag kunde ha varit mer aktiv men det hade inte funkat för att jag hade för mycket saker i huvudet under den tiden men om ni unbannar mig så lovar jag att skärpa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, men jag skulle göra vad som helst för att komma tillbaka till denna servern.

Har du läst våra regler? Nej

jag förstår om ni inte unbannar mig plus att jag kan inte säga att jag har jätte jättebrs rp nivå men jag gör allt jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka