Accepterad Jonte | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte..

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Användarnamn: Jonte

Länk till din steam profil: vet inte hur jag får fram den men jag heter JONATHAN124SUN

Vad är din discord tagg? Jontegaming #3622

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? vet inte vad jag är bannad för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste vart en felaktig ban för när jag blev arresterad. Mitt i det blev jag bannad fast än jag inte hade gjort något fel

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. jag har aldrig varit bannad från denna server eller någon server innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte jag gjorde bara mitt senario för jag vet inte ens varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag vet inte varför jag är bannad

Har du läst våra regler? Ja

Står det ingen banreason?
det stog att jag hade snott någon mc och massa annat fast än jag inte gjort någonting att jag skulle använda sunt förnuft och jag vet inte varför för jag blev bannad när jag höll på att bli arresterad och jag gjorde inget fail RP

var du i bilfirman och blev arresterad då var det för du ej betede dig väll mot polisen

var du i bilfirman och blev arresterad då var det för du ej betede dig väll mot polisen
jag var vid sjukhuset och blev arresterad av 2 konstiga tjej karaktärer och då kom det upp att jag skulle använda sunt förnuft och när jag försökte joina igen så stod det att jag var perma bannad

Godkänd, låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka