Accepterad Jonte | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,024
Reaction score
76
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Vad är ditt Hex:ID Jadu, det vet jag ej.

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar sitter jag snitt 3 timmar vid datorn och helgerna blir mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021, fast lämnade och har varit med i ett halvår nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej ta bild, möjligtvis om jag kan visa i vc? Men jag har blivit bannad 4-5 gånger tidigare, varav en är felaktig. Så har ej varit bannad på mer än ett år.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att upprätthålla serverns stämning, vara en mini-staff vakta se till så allt är bra. Men denna roll ska ej heller ta över ditt rp:ande, du ska fortfarande rpa normalt men rycka in vid regelbrott som skes. Man ska också se till så alla sköter sig och minska lallandet. Som servervakt ska man också bette sig, man ska ej vara en inkompetent spelare (en dålig historik). Man ska vara här för att hjälpa nya personer till servern exempelvis nya medlemmar. Vid frågor/funderingar så kan man hjälpa till.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo men jag vill bli servervakt eftersom jag har tidigare varit det och vill vara det igen efter rensningen, jag har lyckats att få indragen servervakt en gång men från mitt perspektiv så var den indragningen felaktig då jag blev bannad för bilen var buggad (pwg). Jag är kompetent och har en bra historik (grön spelare). Jag vet vad korruption innebär och hur man ska vara en bra servervakt (hur man ska agera, bette sig som en).

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man missbrukar sin makt som servervakt. Det kan vara i olika scenarios som kan använda till sin egna fördel.

Stormning:
Här är ett bra exempel att man kan vara korrupt, det kan vara att man använder toggleid eller göra /revive på sina kompisar. Kicka/banna de direkt i ett scenario för att de gör regelbrott och du inte vill förlora dina egna ägodelar.

Stå i kassa:
Om man nu exempelvis står i kassan, en lång kö (10 personer) så väljer man att kicka/banna de för att kunna komma först i kassan. Detta är sjukt konstig agerande som Servervakt.

Upphetsig:
Som servervakt kan man också välja att kicka/banna en bara för att man blir arg på någon. Detta ska aldrig skes.

Sedan så finns det andra exemplar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka