Jonte Ahmed | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte Ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jonteeerizz/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430d1b56

Vad är din discord tagg? jonteontop

Vem var det som bannade dig? Det vet jag tyvärr inte

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var oaktiv i unive dcn för runt ett år typ. Men jag tror jag blev kickad från discorden för att mitt konto blev hackat och hackaren skickade ut 50 dollar steam gift card links. Det var inte jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kan berätta att jag blev hackad och efter en månad märkte jag att jag blev bannad i unive dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt tror jag. Jag gjorde ingenting

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad ingame en eller 2 gånger. En var för vdm och en var för att jag snodde en ambulans bil. Men inget på dcn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag kunde inte stoppa mitt konto från att bli hackat. Jag var inte ens hemma när det hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Låt inte mitt konto bli hackat igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Har du nåt alt konto?

Du är inte bannad iaf.

Går detta att lösas utan att jag ska göra ett alt konto? Jag vill köra på unive

Då måste du ha ett alt konto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka