Antagen Jonte.11111 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.11111

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ditt discordnamn: yoyo.315

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har vart staff några gånger innan, Jag är väldigt ordentligt i mitt staff arbete som många vet om, samt jag är väldigt rolig att ha i staff teamet, vet att många gillade en som helper/mod, samt kändes det som att jag gjorde väldigt bra arbete, om man inte tänker mot slutet efter 3 mån+ så blev jag lite slö jämfört med innan och då fick jag acceptera läget och bli demoted. sånt som händer tyvärr.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? helt ärligt, det finns individer & gäng som förstör.

Deras rp drar ner rp:n och då blir det en sån där chain effect, ett gäng har kass rp och dem behandlar andra med den rp:n och dem andra blir förbannade och gör samma tillbaka och det fortsätter vidare, ni förstår.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ag blir handling ansvarig, då jag är jäkla kunnig inom det och kan hjälpa till jäkla bra där.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt då vi är en del av unive, Hur vi agerar kan bestämma vad folk tycker om servern, liksom vem vill vara på en server där staffs är korrupta, dem lallar med sina perms, säger olämpliga saker i support, självklart kommer då ingen vilja vara på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ska rpa bra och lägga mycket tid på staff

Hur länge har du spelat på Unive? sedan februari 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? aa

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja kan vara vad som helst det ni behöver eftersom är villigt och hjälpa till där de behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka