Ej Antagen Jonte.1 | Chef-jobb ansökan [Marja Lisas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja - Lisas

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? Sedan februrari 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Kom nyss från en chefs position hos Vanilla där jag var väldigt omtyckt, satt som chef där i drygt 5 veckor och tappade senare intresset i yrkesbranschen. Vad jag vet om var jag väldigt omtyckt av EminSWE för vi fick påfyllning i kassan pga god aktivitet. Men kortfattat så är mina erfarenheter att jag vet hur man skall vara chef och jag gillar att "chefa" runt. Därav har jag den kompetens och arbetsmoral för detta jobb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att kolla igenom den nuvarande strukturen på jobbet, exempelvis ledarskap och kvaliteten på anställda. Kanske föra in ett nytt ledarskap som följer mina krav nu när skolan har börjat igen. Utöver detta så kommer jag även att gå igenom är lockandet till fler anställda, jag kommer ställa mig själv frågorna: Hur ska jag locka folk till att jobba hos oss? Vad kan jobb ansvariga göra åt det tillsammans med mig? Med dessa frågor så kommer man att få en enkel översikt om vart vi ligger någonstans hos Marja - Lisas. Mer med kvaliteten menar jag att hur utför /me, hur utför kundbemötandet och lite sådana generella frågor. Kommer att sträva att det alltid finns minst en personal inne vid aktiva tider, jag kommer att belöna mina anställda för att hålla kvar det. Jag kommer att sträva efter ett roligt jobb yrke, där rp:n är hög. Så prioritering: 1. Se igenom ledningen, eventuellt tillsätta fler biträdande chefer eller eventuellt nya lednings kandidater. 2. Se över anställda. 3. Se över vår discord kategori (finns alla kanaler vi behöver,

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara mycket bra.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka