Nekad Jonteㅤ | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,999
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningtjänsten.

Vad heter du IRL? Jonathan.

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Hur gammal är du? 12 år snart, fyller år om 6 dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här ett bra tag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
För att förstärka kåren hos Räddningstjänsten behövs det massa saker som måste införas. Jag kommer först hitta ett sätt för att kunna locka dit anställda. Efter det så hade jag kollat lite mer saker som bör fixas för yrkes sida. Jag kommer b.l.a fixa en kanal där folk kan skriva in sina förslag till mig och så för jag det vidare till er. Jag som chef tycker att det är svårt att locka dit anställda till Räddningstjänsten då det är ett svårt yrke att få upp aktivitet i, men jag och jobb ansvariga måste hitta lite sätt för det. För att yrket ska kunna hållas igång så behövs en struktur, och min struktur kommer vara bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag har tidigare varit chef här. Jag kan mycket om /me osv. Jag har mycket goda kunskaper inom "Sjukvårds rp". Jag är för tillfället sjukvårdare och har där och med mycket kunskaper inom Sjukvård som jag vill till dela till alla mina andra anställda så de också kan ha en utmärkt rp.

Jag har mycket goda kunskaper inom "chefs yrket", jag vet hur man utvecklar jobbet och så det blir roligare. Jag har tidigare varit som sagt Sjukvårdare, polis, rtj chef och har då mycket mer erfanheter en bara sjukvård och hur man bygger upp en struktur.

Jag vet hur man sätter ner foten. Vi kan ta ett exempel där en anställd är allmänt trög och gör dumma saker, då hade jag bett personen att komma ingame och så tar vi det vidare genom ett scenario. Personen kan antigen få sparken eller en varning beror på vad personen har gjort.

Jag har goda kunskaper inom just utbilda folk till massa saker, för att jag har tidigare varit chef över RTJ, men även varit utbildare inom polisen.

Hur ofta kommer du vara inne?
Aktiviteten kommer vara lite annorlunda nu när det är sommar, vissa dagar har jag full tillgång till datorn och andra inte.
Finns ej något direkt schema för detta, men jag kommer vara aktiv digitalt, d.v.s. dc, Google för att fixa lite planeringar osv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka