Nekad Jonteㅤ | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,999
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Hur gammal är du? Snart 12 år, fyller de detta år.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här mer än ett år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har redan massa planer till detta yrke. T.e.x där jag kommer ha ett induktions möte där jag berättar om mig/min karkatär och framtida planer för yrket. Jag kommer hålla någon gång i veckan ett möte där jag kommer gå igenom t.e.x vilka jag har tyckt arbetat bra och de kommer då få befordrad. På de möterna jag kommer hålla kommer jag b.l.a ta upp det med korruption, vad som behövs förbättras och hur yrket kommer se ut i framtiden. Jag kommer låta mina kollegor ta upp deras åsikter så kommer jag snacka med andra folk som är i Mekonomens ledningen så yrket blir bra och en bra arbetsmiljö.

Jag har även en massa planer hur jag ska styra upp yrket generellt.
De planerna kommer här:
Ha en aktiv ledningen,
ha en aktiv personal som visar egennamnet med yrket,
ha ett aktiv yrke, ha en respekt både mot alla kollegor och andra,
göra så jobbet är roligt för BÅDA parterna det jag menar med det här är att vi på Mekonomen ska ha en bra rp nivå vi SKA kunna arbeta våran rp uppåt med detta sagt blir det roligt för alla på jobbet då ökar även aktiviteten.

Jag kommer ha ett aktiv yrke med personal-ansvariga som anställer folk. Jag har även sen planer hur vi i ledningen ska fungera/samarbeta med varandra.
Då ser min plant ut så här:
Personal-ansvariga tar intervjuer och anställer rätt folk.
Jag och ledningen d.v.s biträdande, ledning och chef snackar ibland med våra personal-ansvariga och se så allting fungerar som det ska och att personal-ansvariga gör sitt jobb.

Utbildningar:
För att folk i yrket ska ha en relativt bra kunskap inom lagning rp:n fungerar så kommer det hållas Grundutbildningar, på utbildningen kommer de lära sig grunden för att kunna laga fordon. De kommer b.l.a lära sig trafiken, lagning, radion och lite mer hur man arbetar med /me och f6 menyn. Mina första planer för att få igång yrket: Jag kommer börja om helt med yrket d.v.s jag kommer sparka alla sen kommer jag ta interljuver med folk för att få igång lite anställda sedan kommer jag utse en biträdande den personen som är biträdande kommer få vara den som tar in nya personal-ansvariga. Så jag kommer helt enkelt göra om allt på yrket sparka alla och börja om på nytt det är antigen det alternativet eller bara göra en aktivitetskontroll.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef här och är sugen på att komma tillbaka. Så jag har en relativt bra kunskap inom yrket generellt och även hur man driver upp det. Jag har tidigare varit chef över: Mekonomen, Jönssons, Räddningstjänsten.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta.
Lite mer specifika tider:
Vardagar: 15:00-22:00
Helger/lov: När jag vaknar tills jag sover drygt 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka