Accepterad Jonteㅤ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar oftast på skoldagar 15:30-20:30 Helger/lov är det 12:00-24:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett mycket bra tag. Har varit medlem snart i ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte för mig, vet inte hur man gör. Kan skicka i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en helt vanlig person på servern, som hjälper till med att underlätta Staff teamet med att hålla ordning och reda på servern med olika saker som /kick eller /svban för de som ej kan bete sig. Som servervakt rensar man också trasiga bilar då skriver man /dv det gör man endas om det är en bil som står helt afk på gatan och ägaren är ej vid den. En servervakt ska kunna alla regler, reglerna måste servervakter ha koll på för annars kan de ej veta vad som är rätt eller fel t.e.x när en sv vakt ska banna en som måste lära sig hur man beter sig. Det är också viktig för en sv vakt att våga banna sina kompisar om de gör fel annars tycker jag att det är korruption inom sv rollen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag är lämplig för att jag är väldigt mycket aktiv, jag har varit sv vakt innan, jag vet hur man beter sig, jag har mycket goda kunskaper inom att vara sv vakt, jag är lämplig för att jag kan ta återgärder på vem som helst, om de sker ett regelebrott då, jag kommer då ta mycket konsekvenser med den personen då, jag kommer lära folk hur man rpar det kan jag då göra t.e.x om de sker ett regelbrott så kan jag skriva utvecklat varför jag valde just att ta konsekvenser med dig, då de måste lära sig av sina misstag, så de kan göra bättre av sig nästa gång.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är då att man använder sina perms d.v.s sina /kick, /svban och /revive för sina egna fördelar det är abuse samt om du använder /toggleid i scenarion t.e.x om det är en gäng stormning då kan du använda /toggleid som abuse vilket är helt fel! Men då kan du se deras id genom väggar. Men om du inte är i ett scenarion och du använder /toggleid som kolla på folk genom väggar jag tycker att det är fel du kan ej ta information från deras id om de är genom en annan vägg då kan du som sagt ej information att personen är där. Man kan också abusa /revive vilket är helt fel det kan vara t.e.x du blir skjuten till döds av några kriminella eller några andra personer och du t.e.x har ett jätte dyrt föremål på dig som du ej vill förlora och då väljer du att använda dig av /revive det är abuse. Korruption är t.e.x om din kompis rdm, vdm eller gör något annat regelbrott och du är den ända sv vakt inne som måste ta hand om det då jag menar att det ej finns några staffs inne och du väljer ej att banna han och inte klippar och skickar in eftersom det är din kompis det är korruption. Ansvaret med servervakt är att du ska utveckla folks rp. Du ska hålla koll på servern så de ej gör servern till en mindre bra plats. Du ska helt enkelt göra servern till en bättre plats med massa olika saker.

Glömde lägga till att jag har varit bannad 5 gånger. Det var b.l.a för svarade ej /me det var när jag var icke medlem osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka