Nekad Jonsson... | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonsson...

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mcdonalds

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Joel. #9755

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? runt 800-900 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag anser att det skulle bli roligare rp om det var någon som jobbade på McDonalds och jag tror att kag passar bra som chef över ett lite "mildare" jobb. Jag tycker också McDonalds borde vara aktivare så därför ska jag bli chef där och om det inte finns någon chef så kan ju inte företaget fungera. Jag har ju som sagt lite erfarenheter om mcdonalds jobbet och jobbet som chef så jag kan det där med att servera burgare och ta ansökningar om att få jobba där. Jag är också väldigt aktiv så mcdonalds kommer vara öppet ofta och de kan ju leda till ännu roligare rp om det finns ett aktivt mcdonalds.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på McDonalds i en annan stad och då gick arbetet väldigt bra och eftersom att det är ett simpelt jobb så är det lätt att förstå det. Jag har också varit chef över ett annat företag så jag vet hur det går till att vara chef osv. Jag kan ta bra muntliga ansökningar, jag håller koll på personal.

Berskiv din karaktär? Han hetet lenny persson och han är ny inflyttad i staden. Lenny föddes 1998 och växte upp i en liten by med runt 10 hus bara och en skola och en liten mat affär. Lenny hade en bra uppväxt med bra vänner och snälla föräldrar. Lenny bodde som sagt i en liten by så det fanns inte så mycket att göra så han blev intresserad av fordon och spenderade många timmar om dagen i garaget. Lenny har mäst positiva tankar om livet och han är nästan alltid glad.

Hur ofta kommer du vara inne? runt 4-5 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? yes det har jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka