Nekad jonnycubic | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonnycubic

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029475922/

Ditt Hex-ID: 11000013fbada52

Vad är din discord tagg? jonnycubic#8460

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? 50

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inget för att det är discord men annars var det rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag rdmade men det hade inget med discord och göra och nu är jag unbannad och vill göra bra rp blir denna nekad för att ni vill att jag ska utveckla skrev vad jag ska utveckla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick till marjas bilaffär för att köpa en bmw m2 när jag kommer dit så äår det en lång kö min vän står två framför mig jag står i kön i 50 min sen köper min kompis en bil efter nåra minuter så är det min tur och precis när jag ska köpa min så kommer det en som säger att man bara får köpa saab och jag var inte så bra på rp så att jag slår tre pers och blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men jag är unnbanad på fivem servern nu och vill komma in på discorden för att få mer info men folk vill att jag ska utveckla men jag är unnbanad på fivem servern men inte discorden

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har berättat om dom i tidigare men detta handlar inte om fivem servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja men nu är jag unnbanad på fivem så att det är inte nåt med det handlar om discorden skriv vad ni vill ha för info så löser jag det men jag vet ej vad ni vill ha för info har gjort två överklagelse nu men ni skriver bara utveckla men vad ska jag utveckla?

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Du får bara göra 1 överklagan per 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka