Accepterad Jonny1337 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonny1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? David#9782

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Jonny är en före detta bluesmusiker som en gång turnerade runt i hela landet med sitt gitarrspel och sång. Han växte upp i en liten stad i södern där bluesmusiken var en del av hans DNA. Men när musikindustrin förändrades och hans band splittrades, blev Jonny tvungen att leta efter en ny riktning i livet.

Jonny är en lugn och filosofisk själ. Han älskar att sitta på en gammal stol på sin veranda och spela gitarr för sig själv eller för grannarna. Han är känd för sin visdom och sitt sätt att se på livet. Jonny är också hjälpsam och ställer alltid upp för sina vänner när de behöver honom. Jonny drömmer fortfarande om att återvända till musikscenen en dag och spela blues igen. Men för nu är han nöjd med sitt enkla liv i staden och njuter av varje ögonblick. Jonny är en karaktär som bär på en rik historia och har potential för många spännande äventyr på en FiveM RP-server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra inställning som innebär att ha så roligt och trevligt som möjligt, och skapa en rolig atmosfär för alla på servern så alla trivs. Jag tror även med tanke på min stora erfarenhet inom det seriösa 18+ communitys kommer jag kunna vara med och hjälpa andra att utveckla sitt egna rp men också bidra till nya roliga scenarion som inte händer på en daglig basis. Även hålla en extremt hög rp nivå kommer vara en prio för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar eller tar beslut som gynnar den andra sidan eller ditt motstånd i en given situation eller en interaktion. Det är vanligt inom olika typer av rollspel, förhandlingar eller simuleringar där målet är att öva på samarbete, förståelse eller utveckla färdigheter genom att tänka från motpartens perspektiv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via min kompis som har spelat på servern sen tidigare och jag har kollat på youtube om bra svenska rp servrar och då fick jag upp Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka