Accepterad Jonnte | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1kpingl

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866128672/

Ditt Hex-ID: 110000135fe5f20

Vad är din discord tagg? JSQ Jonnte#6453

Vem var det som bannade dig? Dalarna204

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv OOC läs reglerna säg inte gudar ~Dalarna204. Återstår: 4 dagar 10 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte kollade OOC och jag sa gudarna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis krockade och vi kunde inte komma in i bilen och då så kom Mekonomen men dom kunde inte hjälpa och då sa han att jag måste gudarna fixa och då så sa jag gudarna och sen vart jag bannad för jag tror han skrev i OOC men jag såg inte det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte jag gjorde fel med att säga gudarna och att jag inte såg OOC när han skrev

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vet jag ej kanske kollat chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa man ska hålla kolla på chatten och inte säga gudarna

Har du läst våra regler? Ja

Mvh Jonnte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka