Accepterad Jonnic | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonnic

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
18
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? Jonnic

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2004

Berätta om din karaktär. Andrej Svensson är en grabb på 24 år som gillar att arbeta. Han är väldigt snäll och pratglad av sig men han kan bli arg om någon upphetsar honom. Han har väldigt lätt att få vänner och han har även en bror som heter Peter och en som heter Jonas. Peter har han haft en bra relation med under hela hans liv då det var dom 2 som växte upp med varandra utan föräldrar. Andrej har alltid haft ett starkt bil intresse då han vill jobba upp sig till hans drömbil. Andrej är en väldigt stadig människa med båda fötterna på jorden trots hans uppväxt men en sak är det med Andrej och det är att han lever i det kriminella livet vilket inte är det bästa livet som finns. Eftersom Andrej hade en sån tuff uppväxt valde han att gå den mörka vägen på gatan. Han har under den senaste tiden levt ett kriminellt liv som han inte tycker om men han måste välja att gå den vägen eftersom han inte har någon annan stans att ta vägen. Han har 1 dröm nu och det är att bli en framgångsrik man utan att behöva gå den vägen med kriminella handlingar. Andrejs dröm är att hitta hans livs partner och bilda familj med henne och flytta in till ett stort hus i lyxområdet och ha en fin och dyr bil som han kan glida runt i stan med. Han vill lära ut sina kunskaper om bilar till hans barn så de alla kan mecka med bilarna tillsammans i deras garage. När Andrej var yngre ville han bli polis men när han inte kom in på polishögskolan för att han inte klarade ett test valde han att gå på den motsatta sidan. Andrej lever just nu väldigt hemligt och inte ens hans närmaste vänner vet vart han bor. Hans vänner är oroliga för Andrejs skull men de vet att Andrej alltid har klarat sina saker på egen hand och att han inte behöver hans vänners hjälp. Andrej kommer göra vad som helst för att kunna ta sig ur detta liv och kunna leva som hans drömliv som han tänker på varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen älskar social rp eftersom det blir roligast för både mig och den andra parten så det som jag kommer bidra med till denna servers rp är att ge både mig och andra roliga sociala scenarion. Jag kommer att hålla mig till unives regler och sköta mig så det slipper att bli problem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska tänka på den andra parten också och inte bara på dig själv, som tex om en grabb riktar vapen mot mig ska jag inte bara skjuta han och dra därifrån utan att hänga med i situationen och värna om mitt liv så det blir roligare på båda sidorna i situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, bland annat rasism, man får inte uttrycka sig på ett rasistiskt sätt eller säga rasistiska saker. En annan regel är att visa respekt mot andra medlemmar och staffs. Om man rånar en person ska man bara inte döda den så fort man har rånat den utan ge den en väg ut från situationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit med i andra RP servrar så ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka